-ErTi SeBuAh kEhIdUpAn ;)

Isnin, 25 Julai 2011




___ awak maafkan saya !
"/ maafkan saya sebab saya bukan seperti yang awak inginkan :'(
___ saya cuba untuk jadi yang terbaik untuk awak ..
(*:)maafkan saya sekali lagi ! sebab saya tak dapat nak berikan hadiah di hari jadi awak ..


♥ hanya ucapan tlus dari haty *-*♥ saya sahaja yang saya mampu berikan :)
==' setiap kali kita keluar ___ | | ___ saya mesti sedih :'(
sebab *saya takde duit ($$$$$) nak belanje awak . . .

)= * awak , maafkan saya ye ♥ :'((
kadang____2 saya fikir .. adakah diri saya layak untuk awak ? | - |
setiap kali saya fikir pasal tuh ><
saya mesti mintak putus (KITA BREAK)
tapi *awak* tetap bertahan jugak :')

(awak bersua) : SAYA TAKNAK TINGGAL AWAK SEBAB SAYA SAYANG AWAK 
awak ?
MAAFKAN SAYA ERK , sebab saya terlalu fikirkan kebahagiaan awak jee ..
sampai saya TAK FIKIR tentang haty & perasaan awak :'(

I'M SORRY 

(= saya =)
hanya mampu memberikan 
*kasih sayang
*cinta 
*rindu 
saya kat awak :/

p/s : saya harap awak IKHLAS terima saya dalam hidup awak :')
dan saya selalu berdoa (***)
AGAR kasih sayang , rindu , dan cinta kite takkan pernah padam ..
dari HATY ♥ saya dan ♥ awak :')

PENGAJARAN : kini saya sedar bahawa duit dan harta benda takkan pernah membawa kebahagiaan :') 
♥ hanya ♥haty yang tulus akan membawa kebahagian ♥ =')


♥thend♥ 
SAYA SAYANG AWAK .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan