-ErTi SeBuAh kEhIdUpAn ;)

Selasa, 26 Julai 2011


♥kata-kata tak sehebat cinta
-dalam haty saya ade sorang insan-

INSAN HEBAT 
baru , segar , baik , mulia , pemujuk , tak berdendam .
sumpah sayang sangat kat dye .
tapi dalam haty dia tanye lah siapa saya ?
biarkan soalan menjadi tanda tanye perhubungan kami .
saya serius sayang dia .
tapi saya anggap dia abang , saya tak kisah if dia just cinta monyet okey .
saya OPEN MIND , jenis takde perasaan bila dengan orang yang selalu disisi kita :')

aku maneade feeling sangat sekarang cuma cepat koya .
aku sekarang lebih ACTIVE dari aku hok dulu .
aku nok hidup maju , aku nak cuci tangan doh .
hidup lame memang gemilang tapi dok mashuk .

sekarang aku memang fobia .
hidup tenang hati dok tenteram gi .
aku nok buang semua menda plek yang berlaku dlam hidup aku .
aku rindu kenangan lama .
tapi orang kate dok bagus kenang barang lama :')

jadi aku nak mula hidup baru WAWASAN 2020 .
tapi 2020 lambat lagi , tahun depan baru 2012 .
wah lamenya BUMI dah berputar .
cik bumi masih bertahan selama 2012tahun :')
lame kan ? tapi takde orang pon nak hargai cik bumi .
kesian awak cik bumi :') 

akhir kate dari saya 
hidup mesti ke belakang jangan sekali berpatah ke belakang :)
apa yang DILIMPAH adelah rezeki , apa yang DESEGANI adalah dugaan untuk kita :)

p/s : hargai cik bumi kita 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan