-ErTi SeBuAh kEhIdUpAn ;)

Isnin, 1 Ogos 2011


CINTA DAN PENGORBANAN .

awak .. ingat tak masa kita pertama kali jumpa ?
awak bawak saya jalan-jalan ke bandar .
awak pegang tangan saya ..
sambil .. bercerita tentang diri awak :)
saya happy sangat masa tuh :D
masa pergi bercuti , ex gf awak TEXT awak nak awak balik ..
hati saya sakit sangat masa tuh ..
tapi awak bisik pada telinga saya , awak nak saya sorang jee :')
air mata yang bercucuran hilang dengan gelak tawa kita ..
setiap 25hb anniversary kita ..
awak belikan saya gula-gula bentuk hati .
 saya nak makan pon sayang ... hehe :)
saya belajar sungguh-sungguh sebab saya nak awak bangga dengan saya :D
kita sama-sama habis semester ..
awak pesan jaga diri elok-elok ..
saya sayang awak .
sedih sangat masa tuh , saya menangis sambil lambai awak :'(
dah lama kita berjauhan ..
kalau berjumpa pon 7bulan sekali ..
itu pun kalau dapat ..
sedih sangat bila saya dapat tahu perkara tu ..
saya dapat tahu awak curang dengan saya dari blog awak ..
hancur hati saya :'(
hancur gila haty saya ...
setiap malam saya mintak awak jelaskan pada saya ..
tapi hanya penipuan yang saya dapat ..
awak semakin cintakan dia ..
dan melupakan saya perlahan-lahan :(
hanya doa dan air mata peneman saya ketika itu ..
sunyi sangat hidup saya ..
bila awak jawab macam nak taknak jee ...
bila malam langsung tak dapat :(
besarnya dugaanmu YA'ALLAH ..
awak masih menidakkan apa yang terjadi sampai saya jumpa bukti ..
awak masih mengelak untuk mengaku ...
hilang rasa kesabaran di hati ...
saya redha apa yang terjadi ..
saya dah tak mampu nak bertahan lagi ..
kata perpisahan mampu saya katakan ..
pagi tuh saya nekad mintak putus dengan awak ..
awak akhirnya mengaku kesilapan yang awak buat ..
awak tidak mahu kehilangan saya :)
dalam hati saya gembira , ade lagi saya di hati awak ..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan