-ErTi SeBuAh kEhIdUpAn ;)

Jumaat, 9 September 2011

HAI ^^

-saya tak perlu kawan-kawan yang ego , yang kaya , yang lawa dan sebagainya . saya hanya mahu milikki kawan yang mampu untuk selalu mendorong saya dari belakang >.< ye mungkin selama ni saya salah menilai erti kawan .

-kawan adalah oran yang penting dalam hidup saya ! kerana bagi saya kawan lahh yang banyak memberi semangat , dan sebagainya . saya rindu kawan-kawan saya , tapi tak kisahlahh siapa kawan saya , asalkan ikhlas untuk menjalinkan persahabatan sebagai seorang sahabat :)

-kawan saya berkawan dengan saya kerana harta dan rupa . terima kasih ^^ mungkin sekarang kerana kawan saya masih bernafas dan belum mengenali erti dosa dan akhirat . apa yang berlaku , itu telah tuhan tentukan . dan saya hanya mampu menerima dengan rela haty walaupon ini perit . ini lhh dugaan sebuah kehidupan seseorang manusia .

-orang tua cakap "berkawan biar seribu , bercinta biar satu" tapi itu semua salah ! kawan hanya satu dan kekasih hanya satu . tuhan mengurniakan umatnya untuk salin tegur menegur , tapi syaitan meriwayatkan untuk mengoda umat islam supaya ke neraka nya .

p/s : rindu kawan-kawan saya >.<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan