-ErTi SeBuAh kEhIdUpAn ;)

Khamis, 28 Julai 2011


sayangnye awak kat saya 

awak :')

-awak ingat tak masa 
mula-mula saya masuk sekolah ?
saya senyap jee ..
saya duduk sebelah awak :')
awak nak berkenalan dengan saya .
secara tak langsung , saya jadi peramah dengan awak ..
saya happy sangat dapat kawan macam awak ..

-selepas beberapa hari kita kawan-

awak cakap pada saya awak suka sangat kawan dengan saya ..
saya pon suka kawan dengan awak 
pastu , awak cakap awak suka pada saya ..
saya terkejut sangat ..
sebab ♥ awk berani luahkan perasaan awak pada saya ..
saya malu bila awak cakap macam tu x____x
pastu , awak ajak saya couple :')
saya terima jee ..
sebab saya pon suke kat awak .. hehehe 
lepas hari tu , kita selalu sms sama-sama ..
kadang-kadang awak buat lawak kat sms saya :)
saya rasa macam nak hidup selama-lamanya dengan awak 
hati saya takkan tenang kalau awak tak reply sms saya ..
sebab tu lahh awak selalu mesej saya 
awak macam tahu-tahu jee :')
dekat sekolah kita selalu borak sama-sama 
kita buat kerja sekolah pon sama-sama :")
kita ni macam *isi dengan kuku* plak kan ?
hahahhahaha 

SATU HARI LEPAS BALIK DARI SEKOLAH 

mak saya letak kereta dekat tepi jalan sana ..
saya kene lintas jalan nak ke sana ..
awak balik rumah dengan kawan-kawan awak ..
sebab rumah awak dekat :')
masa saya nak lintas , saya tak pandang kiri kanan .. 
tiba-tiba ada kereta datang ke arah saya ..
*saya menjerit* 

♥ awak yang mendengar jeritan saya ..
____ >< segera pergi ke arah saya '
==' awak terus  tolak saya ke tepi ..
*saya* jatuh dan tangan saya berdarah ...

tapi awak :'(
awak tak dapat diselamatkan lagi :((((
-awak sanggup berkorban nyawa untuk saya ♥
betapa besarnya cinta awak kat saya ..
sekarang saya dah tak ada teman nak sms (rindunya)=
-buat lawak kat saya ♥
(^_) saya rindu kat awak sayang ..

.. awak ..
saya rindu sangat dekat awak ..
baliklah ♥
saya janji takkan buat macam tu lagi ..
tapi ..
awak dah pergi buat selama-lamanya ..
saya tak sempat nak ucap SELAMAT TINGGAL kat awak :(
itulah kisah perjalanan saya dan awak kan ?
saya harap awak bahagia di sana (saya selalu doakan awak)
 
the end ♥


Tiada ulasan:

Catat Ulasan